Callcentermedewerker

Modulair onderwijs – Economie & Organisatie

Vanessa, Els en Katleen van clwBXL staan klaar om met jou aan de slag te gaan!

Hou je van uitdagingen om mensen te overtuigen of gerust te stellen met informatie? In deze opleiding leer je inkomende en uitgaande telefoongesprekken te voeren volgens een afgesproken belscript. Het is immers de bedoeling dat je klanten of opdrachten probeert ‘binnen te halen’ voor het bedrijf waarvoor je werkt. Je leert ook  software gebruiken om bepaalde informatie direct op de computer op te slaan.

De opleiding Callcentermedewerker
bestaat uit 2 modules:

  • Callcenter
  • Telefonie
Certificaat

Te verdienen studiebewijzen

Voor elke module die men met vrucht heeft gevolgd, wordt een deelcertificaat uitgereikt. Wanneer je alle modules met vrucht afrond, behaal je het certificaat van de opleiding.

Raadpleeg de eindtermen die je dient te behalen om de verschillende studiebewijzen te verdienen.

Tijdens deze opleiding ga je aan de slag bij administratieve diensten zoals lokale overheden, belastingkantoren, telemarketing als telefoniste en/of administratieve hulp, callcenters, administratieve functies in verkoop en sociaal-cultureel werk,… De mogelijkheden zijn oneindig!

Ben je nauwkeurig en hou je ervan om dit door te trekken in administratieve taken? Kijk dan ook eens naar de opleiding Administratief medewerker

Onze partners waarmee we samenwerken

Callcentermedewerker iets voor jou?

Schrijf je in en dan maken we een afspraak in ons centrum zodat je onmiddellijk met ons aan de slag gaat.